Search
Вход
ОмегаСофт
  • Начало
    • Новини
    • Кампании
  • Компанията
    • Харта на клиента
    • Дистрибутори
  • Омекс 2000
    • Омекс Портал
    • Омекс Атестации
  • CLOUD
  • Експерт
  • Семинари
  • Блог
  • Контакти
Go to...MAIN MENU
  • Начало
    • Новини
    • Кампании
  • Компанията
    • Харта на клиента
    • Дистрибутори
  • Омекс 2000
    • Омекс Портал
    • Омекс Атестации
  • CLOUD
  • Експерт
  • Семинари
  • Блог
  • Контакти

Изберете тип търсене
  • Сайт
  • Интернет
Search

Новини

На 5 и 7 май ОмегаСофт ООД няма да работи

Уважаеми клиенти и партньори,

5 и 7 май 2021 г. са неработни дни за ОмегаСофт .

Ще Ви помолим да отправяте запитванията си към e-mail: omekssupport@omegasoft.bg, като ще Ви отговорим при първа възможност.

Екипът на ОмегаСофт

13 април 2021 г.
Консултиране на клиенти относно мярката "60/40"
Уважаеми клиенти,

Във връзка с прилагането на мярката 60/40 в софтуерната система Омекс, Ви уведомяваме, че „ОмегаСофт“ ООД предоставя консултации относно предварително избран от клиента начин за прилагането ѝ.
Поради липса на консистентност в прилежащото законодателство, не можем да се ангажираме с препоръка на конкретна методология. Последното отбелязваме с огромно съжаление, но същевременно сме уверени, че заемаме единствено възможната отговорна позиция към компаниите, които се доверяват на нашите продукти и услуги. Разбира се, при промяна на необходимите нормативни актове, екипът на „ОмегаСофт“ ООД ще преразгледа позицията си по този въпрос.

Бъдете здрави!
22 април 2020 г.
Режим на работа на ОмегаСофт ООД през периода на извънредното положение
Уважаеми клиенти,

Поради обявеното в Република България извънредно положение, 

считано от 16.03.2020 г. екипът на ОмегаСофт ООД преминава на работен режим "home office" (работа от вкъщи) до второ нареждане. 
Работното ни време остава непроменено:
8:30-12:30 ч. и 13:30-17:30 ч., от понеделник до петък.

Предпочитаният от нас канал за комуникация с Вас в периода на извънредно положение е чрез имейл. Затова Ви молим, когато ситуацията позволява, да изберете да се свържете с нас по имейл, вместо по телефон. По този начин ще постигнем по-бързо и ефективно обслужване.
Имейл адресите ни са публикувани в сайта ни - https://www.omegasoft.bg/contact
Благодарим за разбирането!
Също така можете да ползвате и форума ни - https://www.omegasoft.bg/omeks2000/forum, където да откриете необходимата Ви информация или да обсъдите казуса си с колеги. 
 
Напомняме, че до края на извънредното за страната положение ще предоставяме само дистанционни услуги.

Отменяме организираните от нас семинари, влизащи в периода на извънредно положение. Ще се свържем със заявилите участие наши клиенти.


Уверяваме Ви, че предприетата от ОмегаСофт мярка за предотвратяване разпространението на зарази по никакъв начин няма да повлияе на качеството на предоставяните от нас услуги.

Екипът на ОмегаСофт
13 март 2020 г.
Предоставяне на услуги от служителите на ОмегаСофт
Уважаеми клиенти и партньори,
До края на месец март услугите, предоставяни от ОмегаСофт, ще се извършват само дистанционно.

Екипът на ОмегаСофт.
10 март 2020 г.
Ваучерна схема за предоставяне на услуги за информационни и комуникационни технологии

ОмегаСофт е одобрен доставчик по проекта „Ваучерна схема за предоставяне на услуги за информационни и комуникационни технологии (ИКТ услуги) на микро, малки и средни предприятия (МСП)“ на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия.

Всичко за ваучерната схема можете да прочетете в сайта на ИАНМСП - https://www.sme.government.bg/?page_id=43322

 

Типът ваучери, за които сме одобрени е 2.2. Група 2: ИКТ услуги за оптимизиране на управленски, производствени и логистични процеси, в т.ч.:

-        Софтуерни решения, насочени към оптимизиране и проследяване на управленски процеси;

-        Софтуерни решения, насочени към оптимизиране и проследяване на производствени процеси;

-        Софтуерни решения, насочени към оптимизиране и проследяване на логистични процеси.

 

Механизмът на изпълнение на ваучерната схема е следният:

-        ИАНМСП стартира процедура по набиране на заявления за получаване на ваучер във ваучерната схема;

-        Предприятията-кандидати подават заявление за получаване на ваучер по електронен път;

-        В срок от 20 работни дни след изтичане на крайния срок за подаване на формуляри за кандидатстване по ваучерната схема, ИАНМСП извършва оценка по реда на тяхното постъпване;

-        Кандидатите, които отговарят на критериите за допустимост се класират съгласно принципа „първи по ред, първи по право“ за съответния тип заявен ваучер според стойността (тип 1 или тип 2), а за ваучерите от тип 2-за съответната група дейности, определени в НСНМСП 2014-2020 (като високотехнологични и средно високотехнологични се възприемат като група дейности №1, интензивни на знание услуги производства-група дейности №2 и нискотехнологични и средно нискотехнологични промишлени-група дейности №3) и вътре в самата група дейности – за съответната група заявени ИКТ услуги. Съгласно специално разработена Методика за оценка и класиране на получени проектни предложения по ваучерната схема минимум 450 предприятия ще получат ваучери;

-        Съставя се допълнителен списък с резервни допустими кандидати, за които ресурса на ваучерната схема не е достигнал. Допълнителния списък е структуриран по аналог на списъка с класирани кандидати, в съответните заявени тип ваучер, група дейност и група ИКТ услуги;

-        След представяне на искане за плащане и отчетните документи, доказващи изпълнението на дейностите по ваучера, ИАНМСП извършва документална проверка в срок от 5 работни дни.

Стойността на ваучера се изплаща само при изпълнение на дейностите и постигнатите резултати.

 

За повече информация и съдействие за съвместна работа по ваучерната схема, свържете се с нас на телефон +359 2 439 68 62 или на имейл sales@omegasoft.bg

24 февруари 2020 г.
Работно време на 27 и 31 декември 2019 г.
Уважаеми клиенти и партньори, 

27 и 31 декември 2019 г. са неработни дни за офиса на ОмегаСофт.


Ще Ви помолим да отправяте запитванията си към e-mail: omekssupport@omegasoft.bg, като ще Ви отговорим при първа възможност. 
Пожелаваме ви весело посрещане на празниците!

 

Екипът на ОмегаСофт. 
17 декември 2019 г.
Предстоящо увеличение на цените
Уважаеми клиенти,



ОмегаСофт ООД Ви информира за предстоящото увеличение на цените за закупуване на лицензи и на цените на абонаментни и консултантски услуги, влизащо в сила от 01.09.2019 г.


Новата ни ценова листа можете да видите на следния линк - https://www.omegasoft.bg/Portals/1/PriceList/CenovaLista--2019.pdf

С влизането в сила на новата ценова листа, тя ще бъде публикувана в уеб сайта ни - https://www.omegasoft.bg/omeks2000/prices


Тази корекция - първата ни от 2014 г. насам – е наложителна и цели да компенсира динамично увеличаващите се разходи за инфраструктура и експертиза. Или, казано в прав текст – цените на ползваните от нас IT услуги ежедневно растат (вземете за пример Майкрософт и търговците на хардуер и облачни услуги), а все по-агресивното навлизане на чуждестранни фирми на българския пазар безмилостно „краде“ доказани специалисти, предлагайки им висок стандарт и високо заплащане. Та, така – искаме да продължим да предоставяме най-добре реализирания софтуер и да задържим своите доказали се с години качествени служители, за което са ни необходими по-високи приходи.

Знаем, че това писмо може би звучи прекалено лично, но предпочитаме да сме откровени, вместо да подхождаме императивно и да оставяме лош привкус у своите клиенти.





Благодарим Ви за лоялността, партньорството и съвместните успехи!

Както винаги сме казвали – ОмегаСофт съществува благодарение на своите клиенти.



С пожелания за дългогодишно полезно сътрудничество,

Благун Калчев, Веселин Гергинов  и Томислав Попов,


управители на ОмегаСофт ООД


За контакт с нас:
имейл: sales@omegasoft.bg
телефон: +359 2 439 68 62

Контакти с дистрибуторската ни мрежа:
https://www.omegasoft.bg/dealers
14 август 2019 г.
Възстановен достъп до услуги
Уважаеми клиенти,
На 02.07.2019 г., от 10.00 до 15.00 часа, поради техническа неизправност в ключово мрежово оборудване, компанията бе принудена да преустанови предоставянето на редица услуги, в т.ч. хостинг, активация, обмен на данни и др.

След 15.00 ч. достъпът до предоставяните услугите е възстановен и цялата информация е достъпна без нарушения.

Искрено благодарим за търпението на потърпевшите ни клиенти, които отново доказаха своята кооперативност и лоялност към ОмегаСофт ООД.
Това ни дава сили да работим все по-добре за Вас.

На разположение сме за информация по въпроса.
Свържете се с нас на имейл office@omegasoft.bg, dpo@omegasoft.bg или на телефон 02 439 68 60.

От екипа на ОмегаСофт
02 юли 2019 г.
30 април 2019 г. неработен ден за ОмегаСофт

Уважаеми клиенти,

30 април 2019 г. е неработен ден за ОмегаСофт ООД

Ще очакваме запитванията ви на e-mail: omekssupport@omegasoft.bg, като ще Ви отговорим при първа възможност.

Екипът на ОмегаСофт.

25 април 2019 г.
ВАЖНО! Наредба № Н-8 от 2005 г.

 

ВАЖНО!

Във връзка с предстоящото приемане на промените  в „Наредба № Н-8 от 2005 г. за съдържанието, сроковете, начина и реда за подаване и съхранение на данни от работодателите, осигурителите за осигурените при тях лица и от самоосигуряващите се лица“, е задължително:

 

-         Декларация 1 да се изготви от текущ месец януари 2019 г. с версия 4.0.6

-         Месец януари 2019 г. да бъде приключен с версия 4.0.6.

 

Заплатите за месец януари 2019 г. могат да бъдат обработени с версия 4.0.5,  както и да се извадят платежни документи, тъй като с версия 4.0.6 няма да има промени в изчислителния механизъм, които биха довели до разлики между обработените и изплатени заплати и записаните данни при месечно приключване.

22 януари 2019 г.
17 и 18 май неработни за офиса на ОмегаСофт

Уважаеми клиенти и партньори,

На 17 и 18 май 2018 г. ОмегаСофт няма да работи с клиенти.

Ще Ви помолим да отправяте запитванията си към e-mail: omekssupport@omegasoft.bg, като ще Ви отговорим при първа възможност.

Екипът на ОмегаСофт

04 май 2018 г.
Консултантски услуги на 26 април 2018 г.

Уважаеми клиенти,

На 26 април 2018 г. консултантите на ОмегаСофт ще присъстват на обучение от 16:30 часа. Поради тази причина няма да отговарят на запитвания след този час. 

Моля отправяйте въпросите си на e-mail: omekssupport@omegasoft.bg.

23 април 2018 г.
Закон за изменение и допълнение на Кодекса на труда 2018 г.

В ДВ брой 102 от 22.12.2017 г.  е обнародван Закон за изменение и допълнение на Кодекса на труда.  

 

НАЙ-ВАЖНОТО ОТ НАПРАВЕНИТЕ ПРОМЕНИ: 

 

Срок за изплащане на обезщетенията при прекратяване на трудовия договор

Регламентира се  срокът, в който работодателят е задължен да изплати обезщетенията, дължими при прекратяване на трудовото правоотношение, като се дължи и законната лихва при неизпълнение. Досега подобен текст липсваше. В чл. 228 от КТ се създава ал. 3:

„(3) Обезщетенията по този раздел, дължими при прекратяване на трудовото правоотношение, се изплащат не по-късно от последния ден на месеца, следващ месеца, през който правоотношението е прекратено, освен ако в колективния трудов договор е договорен друг срок. След изтичане на този срок работодателят дължи обезщетението заедно със законната лихва.“

Тук трябва да се обърне внимание на текста "дължими при прекратяване на трудовото правоотношение". Тази разпоредба не би следвало да се отнася за обезщетението съгл. чл. 222 ал. 1 за оставане без работа, защото:

- при това обезщетение задължението  за работодателя възниква от момента на предявяване на искането и удостоверяване на обстоятелствата от страна на работника или служителя./Обезщетението се изплаща за времето, през което лицето е останало без работа след уволнението, но за не повече от 1 месец. Следователно  лицето следва да представи декларация, че за изминалия  1 месец след прекратяването на трудовия договор  не е в трудово правоотношение и да приложи трудовата си книжка./

- срокът, за който се изплаща обезщетението за оставане без работа може да бъде по-дълъг от един месец (определен с акт на Министерския съвет, индивидуален или колективен трудов договор).

 

 Засилват се контролните функции на Изпълнителната агенция "Главна инспекция по труда".

На агенцията се предоставят правомощия да извършва проверки по повод изплащането на трудови възнаграждения и обезщетения и след прекратяване на трудовите правоотношения и да дава задължителни предписания на работодателя и органа по назначаването за изплащане на неизплатени трудови възнаграждения и обезщетения след прекратяване на трудовите правоотношения.. Променят се чл. 399, 404 и 412а от КТ.

 

 

03 януари 2018 г.
Весели празници

Уважаеми клиенти и партньори,

Работното време на ОмегаСофт за 22-12-2017 г. приключва в 12:30 часа.

Пожелаваме ви весели празници!

Екипът на ОмегаСофт

22 декември 2017 г.
Промени в ЗДДФЛ, като част от Закона за изменение и допълнение на ЗДДС

В „Държавен вестник“, брой: 97, от дата 5.12.2017 г. са обнародвани промените в ЗДДФЛ, като част от Закона за изменение и допълнение на Закона за данък върху добавената стойност.

Извадката, касаеща ЗДДФЛ:

 

§ 45. В Закона за данъците върху доходите на физическите лица (обн., ДВ, бр. 95 от 2006 г.; изм., бр. 52, 64 и 113 от 2007 г., бр. 28, 43 и 106 от 2008 г., бр. 25, 32, 35, 41, 82, 95 и 99 от 2009 г., бр. 16, 49, 94 и 100 от 2010 г., бр. 19, 31, 35, 51 и 99 от 2011 г., бр. 40, 81 и 94 от 2012 г., бр. 23, 66, 100 и 109 от 2013 г., бр. 1, 53, 98, 105 и 107 от 2014 г., бр. 12, 22, 61, 79 и 95 от 2015 г., бр. 32, 74, 75, 97 и 98 от 2016 г. и бр. 58 и 63 от 2017 г.) се правят следните изменения и допълнения:

1. В чл. 50:

а) алинея 5 се изменя така:

„(5) Местните физически лица прилагат към годишната данъчна декларация по ал. 1 доказателства за размера на внесените в чужбина данъци и задължителни осигурителни вноски.“;

б) в ал. 6 думата „удостоверение“ се заменя с „доказателства“.

2. Създава се чл. 50а:

„Възможност за деклариране на необлагаеми доходи

Чл. 50а. Местните физически лица могат да декларират в годишната данъчна декларация по чл. 50 придобитите през годината доходи по чл. 13, полученото имущество по наследство, завет и дарение, както и полученото имущество с възстановено право на собственост по реда на нормативен акт.“

3. В чл. 53 ал. 6 се изменя така:

„(6) Лицата, които подадат годишната данъчна декларация до 31 януари на следващата година по електронен път, ползват отстъпка 5 на сто върху данъка за довнасяне по годишната данъчна декларация, но не повече от 500 лв., при условие че нямат подлежащи на принудително изпълнение публични задължения към момента на подаване на декларацията и данъкът за довнасяне е внесен в срок до 31 януари.“

4. В чл. 56:

а) досегашният текст става ал. 1;

б) създава се ал. 2:

„(2) Предприятията – платци на доходи, подават декларацията по чл. 55, ал. 1 само по електронен път.“

5. В чл. 73, ал. 4 думите „до 30 април“ се заменят с „до 15 март“.

§ 46. Разпоредбите на § 45, т. 1 и 2 се прилагат и за доходи, придобити от физическите лица през 2017 г.

§ 47. Предприятията подават декларацията по чл. 55, ал. 1 от Закона за данъците върху доходите на физическите лица само по електронен път, ако задължението за подаване на декларацията възниква след 31 декември 2017 г.

§ 48. Данъчно задължените лица по Закона за данъците върху доходите на физическите лица ползват отстъпката по чл. 53, ал. 6 върху данъка за довнасяне и за годишната данъчна декларация за 2017 г.

§ 49. Срокът за подаване на справката по чл. 73, ал. 1 от Закона за данъците върху доходите на физическите лица за доходи, изплатени през 2017 г., е до 15 март 2018 г.

 

 

Целият Закон за изменение и допълнение на ЗДДС - http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMaterialDV.jsp?idMat=120210

06 декември 2017 г.
15 ноември 2017 г. - неработен ден за Консултантски отдел на ОмегаСофт ООД
Уважаеми клиенти,

15 ноември 2017 г.  е неработен ден за Консултантски отдел на ОмегаСофт ООД.


Ще Ви помолим да отправяте запитванията си към e-mail: omekssupport@omegasoft.bg, като ще Ви отговорим при първа възможност.

Поднасяме извиненията си за причиненото неудобство и благодарим за разбирането Ви!

Екипът на ОмегаСофт ООД
06 ноември 2017 г.
ВАЖНО!!! Инсталиране на приложения под Windows 10 след пакета за обновяване от м. 10.2017 г.

Уважаеми клиенти,

Ако сте потребители на операционна система Windows 10, моля прочетете ТАЗИ ИНСТРУКЦИЯ, за да върнете настройките на системата си във състоянието им преди пакета за обновяване „2017-10 Cumulative Update for Windows 10 …“, който не позволява да се  инсталират каквито и да било приложения извън "Microsoft Store"

13 октомври 2017 г.
3 октомври 2017 г. ОмегаСофт ООД няма да работи с клиенти.
Уважаеми клиенти,

3 октомври 2017 г. ОмегаСофт ООД няма да предлага консултации по телефон, e-mail и на място.


Ще Ви помолим да отправяте запитванията си към e-mail: omekssupport@omegasoft.bg , като ще Ви отговорим при първа възможност.

Поднасяме извиненията си за причиненото неудобство и благодарим за разбирането Ви!

Екипът на ОмегаСофт ООД
02 октомври 2017 г.
Превантивни мерки за съхраняване на архиви
Уважаеми клиенти,

Поради зачестилите недобронамерени атаки с криптиращи вируси, ОмегаСофт препоръчва да съхранявате резервни копия на базите данни и архивите на Омекс 2000 на външни устройства.

Предвид това, че файловете на Омекс 2000 се съхраняват локално, те са уязвими при евентуални злонамерени действия. Съхраняването им във външно устройство (хард диск, флаш памет, DVD и др.) е най-добрата предпазна мярка срещу повреждане и загуба на важната информация.

При липса на резервни копия, ние няма как да Ви бъдем полезни и няма да можем да Ви съдействаме за възстановяване на системата в работещо състояние.

Екипът на ОмегаСофт ООД
28 септември 2017 г.
Какви са условията за командироване на служител в ЕС?
Какво е променено в Наредбата за командироване на работници и служители?
Какво представлява удовстоверение А1?
Какво е заплащането при командировка в Европейския съюз и може ли да бъде осигурено в натура?
Какъв е срокът, за който може да бъде командировано лицето?

Тези и други ключови въпроси за промените в условията за командироване може да прочетете ТУК
Коментират Цветанка Гинева и Александър Шумков, експерти в областта на осигурителното законодателство.
21 август 2017 г.
Увеличение на минималните учителски заплати от 1 септември
С 15% се увеличават минималните възнаграждения на учители и директори. 
Директорите ще взимат най-малко 950 лв., а заместник-директорите - 887 лв. При главните учители увеличението ще е на 836 лв, при старшите - 792 лв.
Учители, възпитатели, логопеди, психолози, педагогически съветници, трньори и др. ще получават минимално по 760 лв.
Предвиждат се и допълнителни трудови възнаграждения за педагозите в размер на 4%, след 01 януари 2018 г.

Подробна информация може да намерите тук.

09 август 2017 г.
НАП-данъци по телефон.
НАП вече дава възможност за справка за дължими данъци и по телефона. Необходимо е да се представи само персонален идентификационен код (ПИК) служителите от кол центъра ще предоставят необходимата информация за данъчни и осигурителни задължения.
Досега услугата е била достъпна на място в офисите на Агенцията или онлайн - с ПИК или електронен подпис.

Статията може да намерите тук
08 август 2017 г.
Минималната работна заплата и отпадането на добавката за клас
Как се определя минимална работна заплата? 
Трябва ли да отпадне надбавка клас прослужено време?
Кои са вероятните механизми за определяне на минимална работна заплата, предложени от Министерство на труда?
Влияе ли увеличението на минималната работна заплата на ръста на средната работна заплата?
Как стоят нещата по отношение на минималната работна заплата в ЕС?

На тези и други съществени въпроси отговаря доц. Теодор Дечев, директор „Индустриални политики“ на Асоциацията на индустриалния капитал в България в интервю за economy.bg 
03 август 2017 г.
„Омекс® Стартер“ вече не е част от продуктовото портфолио на компанията

Уважаеми клиенти, 

Уведомяваме Ви, че считано от 1 октомври 2017 г., ОмегаСофт ООД прекратява поддръжката на „Омекс® Стартер“.

Клиентите, които притежават този продукт, ще могат да мигрират към друга конфигурация от фамилията „Омекс® 2000“.  

Клиентите, които имат необходимост да продължат да използват наличната в „Омекс® Стартер“ функционалност, ще могат да го осъществят единствено под формата на хостинг в ОмегаСофт ООД. 

 

За повече информация, обърнете се към Търговски отдел на тел. +359 2 439 68 62.

18 юли 2017 г.
Забрана за получаване на лични данни по електронна поща

Уважаеми клиенти,

Уведомяваме Ви, че, позовавайки се на Закона за защита на личните данни,

ОмегаСофт ООД прилага ограничения на електронната си поща, които няма да позволяват получаване и изпращане на файлове, съдържащи лични данни.

Съобщенията, съдържащи лични данни, ще бъдат автоматично филтрирани и унищожавани.


Ограниченията са в сила от 05.07.2017 г.

 

Напомняме, че единственият начин за предаване и приемане на информация и документи, съдържащи лични данни, между Вашата организация и ОмегаСофт ООД, е през Системата за обмен на лични данни.

05 юли 2017 г.
Понеделник, 12 юни 2017 г. Неработен за офиса на ОмегаСофт
Уважаеми клиенти,

Понеделник, 12 юни 2017 г., поради технически причини, независещи от екипа на ОмегаСофт, е неработен за офиса ден.

Благодарим Ви за разбирането. 


09 юни 2017 г.
Важни новини
Уважаеми клиенти,

С цел непрекъснатото подобряване на предлаганите от ОмегаСофт ООД продукти и услуги, както и в съответствие с желанието ни да бъдем в крак с актуалните технологии в областта на ИКТ, Ви уведомяваме, че  Microsoft окончателно прекрати поддръжката на операционната система Windows Server 2003 на 14 юли 2015г. ОмегаСофт ООД няма възможност да гарантира правилната и безпроблемна работа на "Омекс® 2000" под тази операционна система.

Поради това, считано от 01 март 2016г., ще прекратим консултациите при възникнали проблеми на инсталации на продукта под Windows Server 2003, аналогично на ситуацията с Windows XP (прекратена поддръжка на 8 април 2014г.) .

Молим да имате предвид, че Microsoft спира поддръжката на MS SQL Server 2005 през април 2016, поради което ОмегаСофт ООД ще спре да консултира по проблеми с тази версия от 01 октомври 2016г.
Клиенти, които използват Windows Server 2003 и MS SQL Server 2005 след посочените дати, ще го правят на собствена отговорност и не могат да разчитат на нас за съдействие при възникнали проблеми.

За повече информация по тези или други важни въпроси, моля, свържете се с Вашия търговски представител.

С най-добри пожелания,
Екипът на ОмегаСофт ООД
22 декември 2015 г.
Отговори на често задавани въпроси за данъчните облекчения за деца

Отговорите от НАП на често задавани въпроси относно данъчните облекчения за деца и деца с увреждания.
22 декември 2015 г.
 
  • Начало

  • Новини
  • Кампании
  • Контакти
Настройки
  • Компанията

  • Социална отговорност
  • Партньори
  • Кариера
  • Омекс® 2000

  • CLOUD
  • Омекс® Портал
  • Омекс® Атестации
  • Експерт
  • Референции

ОмегаСофт ООД е високотехнологична компания, която работи в бързопроменяща се бизнес среда.

Ние развиваме и прилагаме доказани практики, за да бъдем на върха в нашата област.

Насърчаваме развитието на нашите служители.

Авторско право 2016 © ОмегаСофт ООД : Политика за бисквитки : Политика за поверителност