ОМЕГАСОФТ БЛОГ

14 декември 2017 г.
Коледа и голямото пазаруване



Големите празници са периода на „голямото пазаруване“. Всеки търговец интензивно предлага своите стоки, съпроводени с намаления и подаръци. Потребителите, от своя страна, се впускат в динамично пазаруване, възползвайки се от предложените промоции.

Освен подаръци за своите близки, по време на празничните кампании успяваме да си позволим и покупки за себе си, които се възпираме да направим при редовните им цени. Но, поддадени на изкушението за изгодно пазаруване, често импулсивно купуваме вещи и услуги, за които след това не намираме приложение. В най-добрия случай успяваме да ги подарим на някой, за да не събират прах вкъщи. (Признайте, че поне веднъж сте го правили!)

Съвсем разбираемо се водим от концепцията за спестените пари, но е напълно възможно при финалната равносметка похарчената сума да се окаже неползотворен разход.

Разбира се, когато купувач е бизнесът, не можем да говорим...